Sprawdź aktualne godziny pracy
Poniedziałek:
8:00 - 17:00
Wtorek:
8:00 - 17:00
Środa:
8:00 - 17:00
Czwartek:
8:00 - 17:00
Piątek:
8:00 - 17:00
Sobota:
Nieczynne
Niedziela:
Nieczynne
  1. « Wróc do 
  2. Pomoc i FAQ

FAQ

Banner


Wszystkie części wysyłamy maksymalnie w 24 godziny. W rzeczywistości, bardzo często odbywa się to znacznie szybciej!

 


Jeśli otrzymane części nie spełniają Twoich oczekiwań, masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. Jedyny koszt jaki poniesiesz to przesyłka zwrotna do naszego sklepu. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru (zwykle trwa to dużo krócej).

Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do paczki lub wyślij drogą elektroniczną. Zapakuj części tak, aby były bezpieczne w trakcie transportu (najlepiej w opakowanie w którym zostały dostarczone). Wyślij paczkę przy pomocy najwygodniejszej dla Ciebie formy dostawy (z wyjątkiem przesyłki za pobraniem) na adres:

HUT-BUR sp. j.

ul. Beskidzka 12B

34-120 Andrychów

e-mail: kontakt@partego.pl

numer telefonu: 519 054 612

 


Rejestracja w sklepie Partego nie jest konieczna. Zakupów można dokonać bez zakładania konta.

 


Formy płatności jakie oferujemy w Partego:

  • Przelew tradycyjny
  • Szybka płatność online tpay
  • Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze
  • Płatność iMoje - innowacyjny system z terminem płatności w ciągu 21 dni

Więcej informacji na stronie PŁATNOŚĆ.

 


Sposoby dostawy dostępne w Partego:

  • Kurier DPD
  • Poczta Polska Pocztex Kurier 48
  • InPost Paczkomaty
  • Odbiór osobisty

Więcej informacji na stronie DOSTAWA.